Zobacz, jak robi to doświadczona kosmetolog — krok po kroku omawia kartę konsultacyjną i pokazuje, jakie pytania zadawać, by trafnie dobrać kosmetyki.
Dzięki temu modułowi nie tylko zyskasz pewność w rozmowie z klientką, ale też nauczysz się prowadzić wywiad tak, by sama dostrzegła, że to właśnie Twoje produkty są odpowiedzią na jej potrzeby.
gdy masz zaproponować kosmetyki po zabiegu – boisz się, że klientka powie „mam coś w domu” albo uzna, że chcesz jej coś „wcisnąć”.
stoją na półce – a Ty wiesz, że mogłyby przynieść klientkom realne efekty, tylko nie wiesz, jak je „wprowadzić” do rozmowy.
– tak, by klientka czuła, że robisz to z troski o jej skórę, a nie dla prowizji.
– nie tylko na zabiegi, ale i po pielęgnację domową, która pozwala osiągnąć maksymalne efekty i buduje ich lojalność wobec Ciebie jako specjalistki.
co powiedzieć przy omawianiu karty konsultacyjnej – i masz wrażenie, że omijasz ważne informacje, które mogłyby pomóc w sprzedaży
– taką, która pozwoli Ci prowadzić sprzedaż konsekwentnie, nie rezygnując po pierwszej wymówce, tylko pewnie odpowiadając i pokazując wartość.
Poznasz konkretne zwroty i sposób mówienia, które sprawiają, że nie musisz "sprzedawać" — wystarczy, że doradzasz jak ekspert. Klientki będą słuchać Cię z uwagą i traktować jak prawdziwy autorytet.
– bez presji i namawiania Dowiesz się, jak rozmawiać, by klientka sama dostrzegła, że potrzebuje konkretnego planu pielęgnacji. Twoja rekomendacja będzie logiczną kontynuacją konsultacji, a nie sprzedażową próbą.
Nauczysz się, jak reagować, gdy słyszysz: „jeszcze mam swój krem” czy „jestem zadowolona z tego, co mam”. Dzięki temu nie zrezygnujesz z polecania po pierwszym „nie”.
Dostaniesz instrukcję krok po kroku – jak prowadzić wywiad, o co pytać, co omawiać z kartą konsultacyjną i jak płynnie przejść do rekomendacji produktów po zabiegu.
Przygotuj się na spektakularne efekty – więcej sprzedaży, więcej zadowolonych klientek i pełniejszy grafik wizyt!
1. Dlaczego klientki nie kupują kosmetyków i jak to zmienić. 2. 5 głównych błędów, przez które klientki na twoją propozycję reagują: „może następnym razem”, „zastanowię się”. 3.Jak reagować na wymówki i odmowę klientek.
1. Jak zacząć rozmowę o profesjonalnej pielęgnacji domowej, gdy klientka przychodzi tylko na zabieg 2. Jak proponować droższe kosmetyki 3. Jak sprzedać linię kosmetyków, a nie tylko jeden krem 4. Jak sprzedać kolejny krem 5. Jak sprzedać kosmetyki klientce, która do lat przychodzi na zabiegi i jeszcze nigdy nic nie kupiła
1. W jaki sposób ułatwić proponowanie kosmetyków po zabiegu, czyli co powiedzieć na początku wizyty. 2. Dwa pytania i dwie parafrazy, które zabezpieczą Cię przed wymówką: „jeszcze mam swój krem” lub „lubię swój krem”. 3. W jaki sposób przejść do proponowania kosmetyków po zabiegu. Poznaj jedno słowo, dzięki któremu brzmisz jak specjalista a nie jak ekspedientka z drogerii. 4. Jak polecać kosmetyki, gdy klientka wczoraj kupiła sobie inny krem ( i zapewne będzie go chciała wypróbować) 5. Jak zareagować na odmowę klientki, by nie tracić szansy na sprzedaż.
1. Jak zacząć rozmowę i przyjęcie klientki w gabinecie 2. Jak prawidłowo przeprowadzić wywiad kosmetologiczny, omówienie karty zabiegowej 3. Pytania w karcie i dlaczego ważne jest podejście całościowe do klientki a nie tylko wiedza o skórze 4. Zaufanie i porady które pomogą klientce w problemie skórnym i odpowiednie podejście do problemu
By wzmocnić autorytet w oczach klientów i ułatwić sprzedaż kosmetyków przy każdym zabiegu.
By rozpocząć profesjonalną przygodę od razu z dobrymi nawykami i gotową procedurą rozmowy z klientem i wywiadem kosmetologicznym.
By ułożyć procedurę rozmowy z klientem w salonie wraz z profesjonalnym wywiadem kosmetologicznym.
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur. Blandit pretium eleifend tortor facilisi odio pretium ullamcorper. Blandit neque neque blandit volutpat erat cursus. Est proin sed risus sit tristique. Phasellus sit volutpat nulla accumsan semper vulputate turpis. Est mi sed felis orci amet vel ultrices lorem ut elementum varius.
by wykorzystać nawet kilka minut w tygodniu, by nauczyć się polecać zabiegi i kosmetyki
Z wyjaśnieniem pojęć i dodatkowymi ćwiczeniami
Od razu pobierasz ebook i oglądasz cały kurs lub w częściach i przerabiasz wraz z ćwiczeniami z ebooka
natychmiastowy dostęp online
W szkoleniach stawiam na rozwiązania, które możesz zastosować od razu oraz na efektywną i za razem luźną formę przekazu. Na moich szkoleniach dowiadujesz się dużo psychologii, jak dzialają ludzie.
Agnieszka Wojciechowska Polecam ! Inspirujące , merytoryczne szkolenie ! Martyna Kałuzińska W ubiegły weekend miałam możliwość uczestniczyć w szkoleniu Akademia Managera Beauty u Marty Fiłoń. Marta jest profesjonalistką w tym co robi. Ma niesamowicie dużą wiedzę, którą potrafi przekazać swoim kursantkom. Atmosfera jest bardzo przyjazna, a po zakończonych szkoleniach Marta nadal służy swoją pomocą. Ze szkolenia wyszłam z ogromną satysfakcją i poczuciem, że trafiłam w dobre ręce. Dziekuję Marto :) Polecam, polecam i jeszcze raz polecam !!!! zuzanna krol Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Pani Marty - Akademia Managera Beauty, wcześniej moja pracownica odbyła szkolenie Mistrz Recepcji. Gorąco polecam, ogrom wiedzy, sprawdzone schematy działania, jasne wskazówki, materiały ułatwiające pracę w gabinecie i świetna atmosfera na szkoleniach. :-) Agnieszka Mazurkiewicz Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu Akademia Managera z Martą Filon i muszę przyznać – to była jedna z najlepszych inwestycji w rozwój mojego biznesu! Prowadzę salony beauty i codzienne wyzwania związane z zarządzaniem zespołem, organizacją pracy i strategią rozwoju są mi doskonale znane. Marta przekazuje wiedzę w sposób konkretny, praktyczny i inspirujący. Otrzymałam nie tylko narzędzia, które mogę od razu wdrożyć w salonach, ale też ogromną dawkę motywacji i świeżego spojrzenia na wiele aspektów prowadzenia firmy. Profesjonalizm, doświadczenie i charyzma Marty robią ogromne wrażenie. Z całego serca polecam to szkolenie każdej właścicielce salonu beauty – jeśli chcesz rozwijać swój biznes świadomie i skutecznie, to jest miejsce dla Ciebie! Justyna Sińczak Polecam serdecznie Martę, ogrom wiedzy i inspiracji potrzebnej przy budowaniu zespołu i biznesu ❤️ Sylwia Kornafel Wspaniale szkolenie, móc wiedzy praktycznej od razy do wdrożenia w gabinecie. Szkolenie bardzo ciekawe, Marta potrafiła w każdej minucie nas czymś zaskoczyć, rozśmieszyć i wytłumaczyć tak, że każdy to zrozumiał i napewno zapamiętał. Masa przykładów z życia, którymi podpierała swoje teorie. Jestem zachwycona jej wiedzą i darem do przekazywania jej. Napewno w niedługim czasie skorzystam z kolejnego szkolenia i wam również polecam . Maria Wieczorek Miałam przyjemność uczestniczyć w szkoleniu 'Mistrz Recepcji' prowadzonym przez panią Martę i muszę powiedzieć – rewelacja! Ogrom wiedzy, praktyczne wskazówki i przede wszystkim jej naturalność sprawiły, że nauka była przyjemnością. Pani Marta to profesjonalistka, która potrafi przekazać nawet trudne zagadnienia w przystępny sposób. Polecam każdemu, kto chce podnieść swoje umiejętności Małgorzata Denc Dziękuję za szkolenie Akademia Menagera Beauty. Bardzo merytorycznie bez owijania w bawełnę. Wszystko co powinien wiedzieć właściciel salonu. Skorzystam jeszcze z innych szkoleń Joanna Witkowska Polecam, materiały udostępnione przez Panią Martę są bardzo przydatne w pracy z Klientkami. W przystępny i prosty sposób przekazuje wiedzę. Małgorzata Wierciszewska Bardzo merytoryczne szkolenie. Czytam, słucham, wdrażam powoli i działa
Zobacz najczęściej pojawiające się pytania lub napisz: szkolenia@martafilon.pl
Dla każdego, kto chce się nauczyć sprzedawać droższe zabiegi i kosmetyki w gabinecie kosmetycznym.
Można pracować samodzielnie lub podczas spotkań zespołu, np. obejrzeć razem jedną lekcję (ok 2-5 min) i wykonać ćwiczenie z podręcznika.
Tak, faktura generuje się automatycznie po opłacie biletu. Napisz szkolenia@martafilon.pl gdy potrzebujesz faktury proforma.
Po zakupieniu kursu będziesz mieć dostęp do platformy z kursami online. By oglądać lekcje trzeba się zalogować.
Nie. Co do zasady zgodnie z prawem produkty cyfrowe zakupione i aktywowane nie podlegają zwrotowi.
Dostęp jest bezterminowy
Dostęp do kursu ma każdy kto zaloguje się na platformie z kursami i ma wykupiony kurs na dany email.
Tak. Dzięki temu unikniesz wielu błędów i od razu będziesz pracować nad utrzymaniem lojalności klientów i łatwiej sprzedawać plany zabiegowe a nie pojedyncze zabiegi.
Materiał pokrywa się w dużej części. Dlatego potraktuj kurs jako wartościową powtórkę, bo wiedza jest ulotna.
Znajdziesz tu więcej materiału w kontekście pytań do klienta zadawanych w czasie konsultacji.
Klientki chwalą posiadanie obu wersji, bo inaczej się uczymy stacjonarnie a inaczej online.
dla specjalistów i managerów/właścicieli
profesjonalna procedura obsługi klientów od pierwszego kontaktu przez telefon, by zachęcić do korzystania z szerokiej oferty salonu beauty/kliniki urody i odzyskać klientów
polecanie zabiegów premium, planów zabiegowych i profesjonalnych kosmetyków dla kosmetologów i specjalistów wykonujących zabiegi na twarz i ciało
trzydniowy intensywny kurs dla managerów i właścicieli: zarządzanie, finanse, rekrutacja, reguły dla pracowników, marketing, procedury sprzedaży
Marta Fiłoń
trener biznesu beauty
szkolenia@martafilon.pl
509 123 679