[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
Audyt obsługi klienta, czyli „tajemniczy klient”
to usługa, która pozwoli ci odkryć nie tylko, co poprawić w obsłudze klientów, ale także da ci wskazówki do tego jak to robić.
Jak to działa?
Po wizytacji otrzymujesz obszerny raport z informacjami o tym, co zastał audytor oraz jak można dane zachowanie naprawić i dlaczego. Wszystko jest podzielone na etapy kontaktu z klientem, tj. powitanie, konsultacja, proponowanie kolejnych zabiegów i kosmetyków, pożegnanie.
[/fusion_text][fusion_builder_row_inner][fusion_builder_column_inner type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” border_position=”all”][fusion_title margin_top=”20″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”3″ content_align=”left” style_type=”none”]
Zobacz przykładową stronę z raportu:
[/fusion_title][fusion_imageframe image_id=”12343″ style_type=”none” hover_type=”none” align=”right” lightbox=”no” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]https://martafilon.pl/wp-content/uploads/2017/06/arrow2.png[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column_inner][fusion_builder_column_inner type=”1_2″ layout=”1_2″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no” border_position=”all”][fusion_imageframe image_id=”12800″ style_type=”none” hover_type=”liftup” align=”none” lightbox=”yes” lightbox_image=”https://martafilon.pl/wp-content/uploads/2015/01/RAPORT-Z-AUDYTU-sample.jpg” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]https://martafilon.pl/wp-content/uploads/2015/01/RAPORT-Z-AUDYTU-sample-208×300.jpg[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column_inner][/fusion_builder_row_inner][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” top_margin=”20″ bottom_margin=”20″ alignment=”center” /][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]
Zamów audyt obsługi klienta do swojego salonu beauty/spa/gabinetu medycyny estetycznej jeżeli:
[/fusion_title][fusion_content_boxes layout=”icon-on-side” columns=”1″ icon_align=”left” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility”][fusion_content_box title=”chcesz, by klientki wracały częściej i decydowały się na profesjonalne zabiegi” icon=”fa-check-square” iconspin=”no” image_width=”35″ image_height=”35″ linktext=”Read More” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]
a twój zespół za niepowodzenia w tym zakresie obwinia klientów, którzy „nie potrzebują” i „zastanowią się”
[/fusion_content_box][fusion_content_box title=”chcesz poprawić jakość obsługi klienta” icon=”fa-check-square” iconspin=”no” image_width=”35″ image_height=”35″ linktext=”Read More” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]
a twój zespół przeszedł już wiele szkoleń i nie wiesz co powinieneś wzmocnić
[/fusion_content_box][fusion_content_box title=”chcesz zwiększyć efektywność swojego biznesu” icon=”fa-check-square” iconspin=”no” image_width=”35″ image_height=”35″ linktext=”Read More” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]
i nie wiesz od czego zacząć, by szybko osiągnąć znaczącą poprawę
[/fusion_content_box][/fusion_content_boxes][fusion_title margin_top=”0″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”none”]
Co sprawdza „tajemniczy klient”:
[/fusion_title][fusion_flip_boxes columns=”3″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility”][fusion_flip_box title_front=”kontakt telefoniczny” title_back=”efektywność umówienia klienta na wizytę ” text_front=”- recepcji salonu/spa/hotelu” border_radius=”4px” circle=”yes” icon_spin=”no” image_width=”35″ image_height=”35″ animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ /][fusion_flip_box title_front=”obsługa podczas zabiegu” title_back=”DORADZANIE, POLECANIE, JAKOŚĆ OBSŁUGI” text_front=” u kosmetologa/specjalisty ” border_radius=”4px” circle=”yes” icon_spin=”no” image_width=”35″ image_height=”35″ animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ /][fusion_flip_box title_front=”obsługa podczas wizyty ” title_back=”SPRAWNOŚĆ, PRZYJAZNOŚĆ, PROFESJONALIZM” text_front=”w salonie urody/spa/klinice” border_radius=”4px” circle=”yes” icon_spin=”no” image_width=”35″ image_height=”35″ animation_direction=”left” animation_speed=”0.1″ /][/fusion_flip_boxes][fusion_text]
<<kliknij w prostokąt>>
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px” admin_label=”tabelka” admin_toggled=”no”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_3″ layout=”1_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_text]
[/fusion_text][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”2_3″ layout=”2_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_tabs design=”classic” layout=”horizontal” justified=”yes” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility”][fusion_tab title=”FAQ”]
Jak to wygląda?
- Ustalenie terminu oraz zakresu audytu/obszaru zainteresowania audytu
- Działania audytora: umówienie wizyty przez telefon, wizyta w obiekcie
- Raport – przesyłany emailem (ok 20-30 stronicowy pdf)
Ile może być zabiegów/specjalistów poddanych audytowi?
Maksymalnie 2 (np. zabieg na twarz i zabieg na ciało) w ciągu jednej wizyty „tajemniczego klienta”.
Jakie zabiegi powinny zostać sprawdzone przez „tajemniczego klienta”?
To ty podejmujesz decyzję, ale często jest uzależnione od tego kto będzie audytowany/który specjalista. Z zastrzeżeniem, że te zabiegi nie mogą być inwazyjne i/lub niewskazana dla audytora.
Kto powinien zostać poddany audytowi – mój najlepszy pracownik, czy ten najgorszy?
Zależy co chcesz osiągnąć. Odradzam sprawdzanie najlepszych pracowników jeżeli nie ma do tego innych przesłanek. Jeżeli chcesz zwiększyć motywację i zaangażowanie takich osób, to sprawdzenie przez „tajemniczego klienta” może zostać uznane jako brak zaufania i pogorszyć sytuację.
Jeżeli masz jednego najgorszego pracownika, to także nie ma sensu opierać na nim opinii o możliwościach i umiejętnościach całego zespołu. Audyt nie jest narzędziem do znajdowania pretekstu do zwolnienia ludzi z pracy.
I tak wiem, że jest u mnie źle z obsługą klienta, czy warto zamawiać audyt, czy może najpierw szkolenie?
Kolejność usług (audyt/szkolenie) ustalam w zależności od sytuacji w danym obiekcie. Zalecam jednak, by najpierw zamówić audyt. Dzięki temu:
- bardziej poznaję „słabe punkty” obsługi klienta, co przekłada się na efektywność szkolenia dedykowanego dla twojego zespołu:
- już z samego raportu uzyskasz wiele informacji, co poprawić w standardzie obsługi klienta (nie tylko, co było nieprawidłowe)
i dlatego, że nie da się najpierw przeprowadzić szkolenia, a później audytu – ponieważ nie będę mogła za drugim razem udawać klienta
[/fusion_tab][fusion_tab title=”Jak się umówić na audyt?”]
Jeżeli jesteś zdecydowany na „tajemniczego klienta”, to proszę wypełnij proszę poniższy formularz lub napisz do mnie m.filon@spainstytut.pl.
Pamiętaj, że audyty planuję z 4 do 8-tygodniowym wyprzedzeniem.
[/fusion_tab][fusion_tab title=”Cena”]
USŁUGA „TAJEMNICZY KLIENT” zawiera
- ustalenie zakresu audytu (konsultacja telefoniczna z zamawiającym)
- przeprowadzenie audytu (telefonicznego, wizyty, zabiegu)
- raport ze wskazówkami do pracy managera z zespołem
Cena 2000 PLN (lub 1500 PLN gdy poprzedza zamówione szkolenie dedykowane)
Ceny netto. Wymagana jest przedpłata.
[/fusion_tab][/fusion_tabs][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” padding_top=”20px” padding_bottom=”20px” admin_label=”zobacz także” admin_toggled=”no”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” dimension_margin=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”1″ content_align=”left” style_type=”default”]
Zobacz także:
[/fusion_title][fusion_content_boxes layout=”icon-on-top” columns=”5″ title_size=”15″ circlebordersize=”0″ icon_size=”12″ icon_align=”left” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility”][fusion_content_box title=”konsultacje online ” backgroundcolor=”#f6f6f6″ icon=”fa-chevron-left” iconflip=”horizontal” iconspin=”no” circlebordersize=”0″ image_width=”35″ image_height=”35″ link=”https://martafilon.pl/konsultacje/” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ /][fusion_content_box title=”szkolenia dedykowane” backgroundcolor=”#f6f6f6″ icon=”fa-chevron-left” iconflip=”horizontal” iconspin=”no” circlebordersize=”0″ image_width=”35″ image_height=”35″ link=”https://martafilon.pl/dedykowane/” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ /][fusion_content_box title=”Akademia Managera” backgroundcolor=”#f6f6f6″ icon=”fa-chevron-left” iconflip=”horizontal” iconspin=”no” circlebordersize=”0″ image_width=”35″ image_height=”35″ link=”http://beautyinspiration.pl/akademiamanagera” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ /][fusion_content_box title=”szkolenia online – webinaria” backgroundcolor=”#f6f6f6″ icon=”fa-chevron-left” iconflip=”horizontal” iconspin=”no” circlebordersize=”0″ image_width=”35″ image_height=”35″ link=”https://martafilon.pl/webinary” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ /][fusion_content_box title=”biznesowe szkolenia wideo ” backgroundcolor=”#f6f6f6″ icon=”fa-chevron-left” iconflip=”horizontal” iconspin=”no” circlebordersize=”0″ image_width=”35″ image_height=”35″ link=”https://martafilon.pl/vod” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ /][/fusion_content_boxes][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container backgroundimage=”https://martafilon.pl/wp-content/uploads/2017/07/tlo-1800×900.jpg” backgroundrepeat=”no-repeat” backgroundposition=”left top” backgroundattachment=”fixed” overlay_opacity=”0.5″ video_mute=”yes” video_loop=”yes” fade=”no” bordersize=”1px” borderstyle=”solid” paddingtop=”35px” paddingbottom=”75px” paddingleft=”40px” paddingright=”40px” equal_height_columns=”no” hundred_percent=”no” admin_toggled=”yes” admin_label=”akademia”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text]
AKADEMIA MANAGERA SPA&BEAUTY
[/fusion_text][fusion_button link=”http://beautyinspiration.pl/akademiamanagera” target=”_blank” alignment=”center” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” color=”custom” button_gradient_top_color=”rgba(255,255,255,.1)” button_gradient_bottom_color=”rgba(255,255,255,.1)” button_gradient_top_color_hover=”rgba(255, 255, 255, 0.25)” button_gradient_bottom_color_hover=”rgba(255, 255, 255, 0.25)” accent_color=”rgba(255,255,255,.8)” accent_hover_color=”#ffffff” type=”flat” border_width=”2px” size=”xlarge” stretch=”default” shape=”round” icon_position=”left” icon_divider=”yes” animation_type=”fade” animation_direction=”up” animation_speed=”1.0″]HARMONOGRAM NA JESIEŃ 2017[/fusion_button][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container][fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid” admin_toggled=”yes”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]