Loading...
audyt 2017-08-16T00:57:37+00:00

Audyt obsługi klienta, czyli “tajemniczy klient”

to usługa, która pozwoli ci odkryć nie tylko, co poprawić w obsłudze klientów, ale także da ci wskazówki do tego jak to robić.

Jak to działa?

Po wizytacji otrzymujesz obszerny raport z informacjami o tym, co zastał audytor oraz jak można dane zachowanie naprawić i dlaczego. Wszystko jest podzielone na etapy kontaktu z klientem, tj. powitanie, konsultacja, proponowanie kolejnych zabiegów i kosmetyków, pożegnanie.

Zobacz przykładową stronę z raportu:

Zamów audyt obsługi klienta do swojego salonu beauty/spa/gabinetu medycyny estetycznej jeżeli:

Co sprawdza “tajemniczy klient”:

kontakt telefoniczny

- recepcji salonu/spa/hotelu

efektywność umówienia klienta na wizytę

obsługa podczas zabiegu

u kosmetologa/specjalisty

DORADZANIE, POLECANIE, JAKOŚĆ OBSŁUGI

obsługa podczas wizyty

w salonie urody/spa/klinice

SPRAWNOŚĆ, PRZYJAZNOŚĆ, PROFESJONALIZM

<<kliknij w prostokąt>>

Zapisz

Jak to wygląda?

  1. Ustalenie terminu oraz zakresu audytu/obszaru zainteresowania audytu
  2. Działania audytora: umówienie wizyty przez telefon, wizyta w obiekcie
  3. Raport – przesyłany emailem (ok 20-30 stronicowy pdf)

Ile może być zabiegów/specjalistów poddanych audytowi?

Maksymalnie 2 (np. zabieg na twarz i zabieg na ciało) w ciągu jednej wizyty “tajemniczego klienta”.

Jakie zabiegi powinny zostać sprawdzone przez “tajemniczego klienta”?

To ty podejmujesz decyzję, ale często jest uzależnione od tego kto będzie audytowany/który specjalista. Z zastrzeżeniem, że te zabiegi nie mogą być inwazyjne i/lub niewskazana dla audytora.

Kto powinien zostać poddany audytowi – mój najlepszy pracownik, czy ten najgorszy?

Zależy co chcesz osiągnąć. Odradzam sprawdzanie najlepszych pracowników jeżeli nie ma do tego innych przesłanek. Jeżeli chcesz zwiększyć motywację i zaangażowanie takich osób, to sprawdzenie przez “tajemniczego klienta” może zostać uznane jako brak zaufania i pogorszyć sytuację.

Jeżeli masz jednego najgorszego pracownika, to także nie ma sensu opierać na nim opinii o możliwościach i umiejętnościach całego zespołu. Audyt nie jest narzędziem do znajdowania pretekstu do zwolnienia ludzi z pracy.

I tak wiem, że jest u mnie źle z obsługą klienta, czy warto zamawiać audyt, czy może najpierw szkolenie?

Kolejność usług (audyt/szkolenie) ustalam w zależności od sytuacji w danym obiekcie. Zalecam jednak, by najpierw zamówić audyt. Dzięki temu:

  • bardziej poznaję “słabe punkty” obsługi klienta, co przekłada się na efektywność  szkolenia dedykowanego dla twojego zespołu:
  • już z samego raportu uzyskasz wiele informacji, co poprawić w standardzie obsługi klienta (nie tylko, co było nieprawidłowe)

i dlatego, że nie da się najpierw przeprowadzić szkolenia, a później audytu – ponieważ nie będę mogła za drugim razem udawać klienta

Jeżeli jesteś zdecydowany na “tajemniczego klienta”, to proszę wypełnij proszę poniższy formularz lub napisz do mnie [email protected].

Pamiętaj, że audyty planuję z 4 do 8-tygodniowym wyprzedzeniem.

USŁUGA “TAJEMNICZY KLIENT” zawiera

  • ustalenie zakresu audytu (konsultacja telefoniczna z zamawiającym)
  • przeprowadzenie audytu (telefonicznego, wizyty, zabiegu)
  • raport ze wskazówkami do pracy managera z zespołem

Cena 2000 PLN (lub 1500 PLN gdy poprzedza zamówione szkolenie dedykowane)

Ceny netto. Wymagana jest przedpłata.

Zobacz także:

AKADEMIA MANAGERA SPA&BEAUTY

HARMONOGRAM NA JESIEŃ 2017

Zapisz

Szybki kontakt ze mną: