#23 NIE ZARZUCAJ SWOJEJ KLIENTKI

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text]

Nie zarzucaj swojej klientki wszystkim, wystarczy, że postarasz się, by zapisała się od razu na kolejny zabieg – szczególnie, że jest u ciebie pierwszy raz.
Na kosmetyki, polecanie i większe zamówienia przyjdzie jeszcze czas. Zarzucanie swoją szeroką ofertą może być tak samo szkodliwe jak nic nie mówienie.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]