[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” enable_mobile=”no” parallax_speed=”0.3″ video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_opacity=”0.5″ border_style=”solid”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”2_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_imageframe image_id=”12083″ style_type=”none” hover_type=”none” align=”none” lightbox=”no” linktarget=”_self” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″]https://martafilon.pl/wp-content/uploads/2013/12/podsumowani.png[/fusion_imageframe][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_2″ layout=”2_3″ spacing=”” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_title hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” size=”3″ content_align=”left” style_type=”underline dotted”]
Nie warto skupiać się na tym, co się nie udało. Spójrz realnie na minione wydarzenia i wyciągaj wnioski. Określ, co mógłbyś zrobić lepiej, by w nadchodzącym roku wszystko ułożyło się po twojej myśli.
[/fusion_title][/fusion_builder_column][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”3_4″ spacing=” ” center_content=”no” hover_type=”none” link=”” min_height=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”left top” undefined=”” background_repeat=”no-repeat” border_size=”0″ border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” padding=”0px 50 0px 50″ margin_top=”” margin_bottom=”” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=”” last=”no”][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” top_margin=”20″ bottom_margin=”20″ alignment=”center” /][fusion_text]
Aby twoje podsumowanie było jak najbardziej efektywne, przy każdym z punktów napisz dokładnie –co zrobiłeś, a obok – co mogłeś zrobić lepiej lub czego nie zrobiłeś.
PYTANIE | WYKONANIE W POPRZEDNIM ROKU/OKRESIE | CZEGO ZABRAKŁO? CO MOGŁEM ZROBIĆ LEPIEJ |
1. Co się zmieniło w postawie/zaangażowaniu twoich pracowników w wykonywanie obowiązków? Czy angażowałeś ich w dodatkowe zajęcia? Kto i w czym najlepiej się sprawdził? | ||
2. Co się zmieniło w twoim sposobie zarządzania pracownikami? Ustaliłeś cykliczne spotkania? Czy wcześniej dokładnie je planowałeś? Jaki był efekt? | ||
3. Jakie organizowałeś szkolenia dla swoich pracowników? Czy ustaliłeś punkty kontrolne, by sprawdzić, czy zdobyta wiedza jest wykorzystywana w praktyce? | ||
4. Czy wykorzystałeś wszystkie oficjalne okazje do przyciągnięcia nowych klientów? Walentynki, Dzień Kobiet, Dzień Matki itd. | ||
5. Czy różnicowałeś sposoby pozyskiwania nowych klientów? Jakie to były rodzaje? | ||
6. Które z nich najbardziej zadziałały? Przyciągnęły najwięcej klientów? | ||
7. Po jakich promocjach masz obecnie najwięcej stałych klientów? Jak dbasz o to, by wracali i polecali innym twoje usługi? | ||
8. Jakie kosmetyki domowe cieszą się największą popularnością wśród twoich klientów? Jakich sposobów prezentacji używasz, by zachęcić klientów do ich zakupu? Co wprowadziłeś nowego? | ||
9. Czy zbudowałeś bazę danych kontaktowych do twoich klientów (mail, telefon)? Jak wykorzystałeś to w praktyce? | ||
10. Czy sprawdzasz poziom zadowolenia twoich klientów – np. poprzez ankiety? Jaki jest ich wynik? Jakie decyzje podjąłeś na ich podstawie? |
Już wiesz, na czym skupić się w Nowym Roku? Wkrótce otrzymasz ode mnie system EFEKT, który jeszcze bardziej ułatwi ci planowanie kolejnych etapów i, mam nadzieję, przełomowego dla ciebie roku, obfitego w pozytywne wyniki.
Z najlepszymi życzeniami
Marta Fiłoń
[/fusion_text][fusion_text]
Business photograph designed by Jcomp – Freepik.com
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]