#46 JAK ZWIĘKSZYĆ OBRÓT

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Jak zwiększyć obrót, czyli co to jest cross i upselling w salonie urody. [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Szczegóły

#45 DLACZEGO TWOJE KLIENTKI NIE WRACAJĄ I JAK TO ZMIENIĆ?

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] 1 – dlaczego klientki nie wracają? jeżeli to brak potrzeby, to jak możesz im pomóc? 2 – dlaczego Twoje techniki nie działają? 3 – co możesz…

Szczegóły

#44 PROGRAMY LOJALNOŚCIOWE

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Jak dzięki programom lojalnościowym zwiększyć sprzedaż, liczbę nowych klientów i zapełnić grafik salonu? [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Szczegóły

#43 DZIEŃ MATKI

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Czy masz już gotową promocję na Dzień Matki? A może chcesz ją zrobić lepiej? Pamiętaj o 6 ważnych punktach -> pobierz bezpłatny (i krótki) ebook http://dzienmatkiwsalonieurody.gr8.com/…

Szczegóły

#42 TRUDNY KLIENT

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Strategia 3xW na trudnego klienta w salonie [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Szczegóły

#41 JAK ZACHĘCAĆ KLIENTA DO POWROTU?

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Czy masz strategię na: 1) zapisywanie klientek na kolejną wizytę, 2) utrzymanie klientek 3) zachęcanie do korzystania z szerokiej oferty salonu 4) uaktywnienie klientek, których dawno…

Szczegóły

#40 JAK JEST NA WARSZTATACH SZKOLENIOWYCH?

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Zobacz jak to jest na warsztatach szkoleniowych u mnie + ważna wskazówka marketingowa dla salonu beauty. [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Szczegóły

#39 TRZY KLUCZOWE ZAGADNIENIA DLA MANAGERA

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Nietypowe poniedziałkowe inspiracje o “ogniu”, czyli 3 kluczowych zagadnieniach dla każdego managera salonu beauty. [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Szczegóły

#38 DLACZEGO NIE MOŻESZ RUSZYĆ Z MIEJSCA?

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] Dlaczego twoja klientka nie chce zmienić nawyków i przestawić się na ścisłą współpracę z Tobą? Powodem jest…kamyk [/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]

Szczegóły

#37 CZY TWOJE DZIAŁANIA MARKETINGOWE TO LECZENIE CZY ZALECZANIE PROBLEMU?

[fusion_builder_container hundred_percent=”yes” overflow=”visible”][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”no” center_content=”no” min_height=”none” last=”no” hover_type=”none” link=”” border_position=”all”][fusion_text] By mieć większe obłożenie kalendarza zabiegowego myśl o 3 rodzajach klientów: nowych, z polecenia i powracających -> co każdy z nich powinie zobaczyć, usłyszeć i otrzymać.…

Szczegóły